În perioada săptămânilor aferente sărbătorilor de iarnă, respectiv perioada 20 decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, compartimentele Tribunalului Arad şi Judecătoriei Arad care desfăşoară activităţi cu publicul, respectiv Registratura şi Arhiva,  vor avea program cu publicul de luni până vineri, între orele 08:30 – 10:30.

În aceeaşi perioadă, 20 decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, preluarea actelor pentru aplicarea apostilei se va efectua de luni până vineri, la  camera 38, parter, în intervalul  orar 09:00 – 10:00, iar eliberarea actelor apostilate se va efectua de luni până vineri la ora 13:00.

„Reamintim că programul cu publicul în cadrul Biroului de informare şi relaţii publice este suspendat, urmând ca sesizările, cererile sau memoriile să fie transmise prin mijloace de comunicare alternative permise de lege, e-mail tr-arad@just.ro, fax: 0257/251700,  respectiv prin poştă, persoanele interesate pot solicita informaţii şi telefonic, apelând  numerele de telefon: 0374/491086 – pentru Tribunalul Arad şi 0374/491087 – pentru Judecătoria Arad”, au mai transmis reprezentanții Tribunalului Arad.

Recomandările redacției