razvan mataselSala Regele Ferdinand a Palatu­lui Administrativ Arad găzduieşte, astăzi, de la ora 18.00, conferinţa „Oraşul: branding, poziţionare, promovare”, susţinută de unul dintre cei mai buni specialişti români în strategii de comunicare, Răzvan Mătăşel.
Răzvan Mătăşel este cadru didactic asociat la Masterul de Publici­tate şi Reclamă din cadrul SNSPA şi la Masterul de Publicitate din ca­drul FJSC.
În prezent este managing par­tener la Arsenoaiei&Mătăşel, după un parcurs profesional care a inclus poziţii precum chairman la APG România, head of planning la Scala Thomson şi Leo Burnett, deputy ma­naging director la Leo Burnett etc.
A făcut parte din echipe câş­tigătoare de numeroase premii din industria publicităţii: 26 premii Effie, 2 EuroEffie si 2 APG awards.
„Procesul de branding nu se reduce doar la un logo și la un slogan. Sloganurile sunt fragile, sunt limitate sau sunt prea largi. Procesul de branding nu este doar o campanie punctuală de comunicare. Brandingul este un proces strategic ce are în vedere dezvoltarea pe termen lung a unei viziuni pentru un anumit oraș, viziune relevantă pentru principalele grupuri țin­tă”, susţine Răzvan Mătăşel
Conferinţa face parte din seria „Întâlniri cu noii profesionişti”, proiect finanţat de Primăria Municipiului Arad. „Experienţa lui Răzvan Mătăşel în domeniul comuni­cării este deosebit de relevantă pentru proiectul actual al Ara­dului, acela de a candida la titulatura de Capitală Culturală Euro­peană, ţinând cont mai ales de faptul că această candida­tură presupune o componentă esenţială de comunicare şi promovare a identităţii şi ofertei culturale (dar nu numai) a ora­şului nostru”, a precizat Cătălin Lazurca, consilier local, iniţiatorul proiectului „Întâlniri cu noii profesionişti”.
Intrarea la evenimentele acestei serii este liberă.

Recomandările redacției