Sala Regele Ferdinand a Palatului Administrativ Arad găzduieşte, astăzi, de la ora 18.00, conferinţa „Oraşul: branding, poziţionare, promovare”, susţinută de unul dintre cei mai buni specialişti români în strategii de comunicare, Răzvan Mătăşel.
Răzvan Mătăşel este cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate şi Reclamă din cadrul SNSPA şi la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC.
În prezent este managing partener la Arsenoaiei&Mătăşel, după un parcurs profesional care a inclus poziţii precum chairman la APG România, head of planning la Scala Thomson şi Leo Burnett, deputy managing director la Leo Burnett etc.
A făcut parte din echipe câştigătoare de numeroase premii din industria publicităţii: 26 premii Effie, 2 EuroEffie si 2 APG awards.
„Procesul de branding nu se reduce doar la un logo și la un slogan. Sloganurile sunt fragile, sunt limitate sau sunt prea largi. Procesul de branding nu este doar o campanie punctuală de comunicare. Brandingul este un proces strategic ce are în vedere dezvoltarea pe termen lung a unei viziuni pentru un anumit oraș, viziune relevantă pentru principalele grupuri țintă”, susţine Răzvan Mătăşel
Conferinţa face parte din seria „Întâlniri cu noii profesionişti”, proiect finanţat de Primăria Municipiului Arad. „Experienţa lui Răzvan Mătăşel în domeniul comunicării este deosebit de relevantă pentru proiectul actual al Aradului, acela de a candida la titulatura de Capitală Culturală Europeană, ţinând cont mai ales de faptul că această candidatură presupune o componentă esenţială de comunicare şi promovare a identităţii şi ofertei culturale (dar nu numai) a oraşului nostru”, a precizat Cătălin Lazurca, consilier local, iniţiatorul proiectului „Întâlniri cu noii profesionişti”.
Intrarea la evenimentele acestei serii este liberă.
Sport 65
Răzvan Trif, înainte de „U” Cluj – UTA: „O să fie o partidă dificilă, dar mergem acolo încrezători. Normal că am ceva de demonstrat, vreau să am o revanșă așa cum e nevoie”
citește mai mult »