Primăria Municipiului Arad a anunţat, marţi, că activitățile Serviciului Relații cu Publicul al Primăriei s-au mutat, temporar, în alte spaţii.
„Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri, dar situația a fost impusă de considerente de forță majoră și este temporară. Spațiul în care funcționează în mod obișnuit Serviciul Relații cu Publicul – Palatul Cenad, camera 5, a fost afectat de o inundație în urma unei avarii dintr-o locuință de la etajul superior. În prezent se efectuează reparații”, se arată într-un comunicat de presă al Pri- măriei.
Astfel, cei care au nevoie urgentă să depună acte o pot face în Palatul Administrativ – camera 1 parter (Registratura Urbanism) și respectiv în Palatul Cenad la demisol (Registratura Generală și Autorizații Acces).
A1 52
„Sunt convins că împreună vom reuși să readucem la viață acel Arad pe care ni-l dorim cu toții“ – interviu cu viceprimarul Ilie Cheșa, candidatul PSD la primăria Arad
citește mai mult »