Auzim zilnic spunându-se ,,cresc prețurile la energie electrică, la produse de strictă necesitate, la benzină și la alte utilități”. Și au dreptate, deoarece, cel puțin la energie electică facturile arădenilor sunt destul de mari.Și peste toate acestea mai vin și cu așa zisele ,,regularizări” care, de cele mai multe ori, provoacă un stres imens arădenilor.  Începând de anul trecut și până acum câteva zile am primit sesizări de la cititorii nemulțumiți de faptul că primesc de la Enel, facturi cu sume enorme, cu toate că aceștia sunt cu plățile la zi.

 Așa a  fost și cazul unei arădence, pensionară, care s-a trezit în vara trecută cu o factură mai mare decât pensia pe care o primește. Femeia, timp de un an nici măcar nu a locuit în imobilul respectiv, fiind mutată la copii în Arad. Degeaba a bătut pe la ușile Enel că situația nu s-a rezolvat, femeia a trebuit să plătească întreaga sumă, cu toate că , citirea contorului arăta că nu ar avea nimic de plata. Cazul nu este singular. Acum câteva zile am fost sesizați de mai mulți arădeni care primiseră facturi foarte mari, cu toate că erau cu plățile la zi, la această societate. ,, Am primit facutura cu o sumă de peste 4.900 de lei,  cică sunt facturi restante, dar noi suntem cu facturile la zi. Am sunat la ei și am  făcut sesizări, dar nu s-a rezolvat nimic, chiar dacă le-am trimis facturile plătite ca dovadă . Acum ne-am mutat la alt furnizor”, spune Elisabeta. ,, Părinti mei au plătit la recalculare  2.700lei. Nu este posibil acest lucru, din moment ce ei plătesc de fiecare dată la zi”, spune Claudia.

,,Așa  fac tot timpul, regularizări. La sesizare s-a rezolvat, de aproape un an factura vine cu minus. Era vorba de 1.800 lei, dar era să facem infarct”, spune o altă arădeancă.

,, Am primt o factură cu  1000 de kw pe lună ,vă dați seama ,i-am sunat și le-am zis că nu sudez și nici nu dau curent la toată strada ,mi-au zis sa scot tot din priză, să  las așa o zi să văd dacă înregistrează ceva ceasul. Anul trecut în plină pandemie ,în luna mai mi-a venit o factura de 3.000 de lei. Am făcut sesizări dar nu s-a rezolvat nimic. În cele din urmă cu putine relații am reusit să schimb contorul și de două luni îmi vine în jur de 260 de lei pe lună. Acum să văd cum pot recupera paguba, că îmi veneau câte 600 ,700 de lei pe lună”, spune Mihaela.

,,De trei  ori am plătit câte 14 milioane, tot la două luni. Am dat index-ul mereu, și la timp, până m-am săturat de ei. Nu am rezolvat nimic  și am schimbat furnizorul, iar acum plătesc 250 lei pe lună”, spune Mădălina.

Aceste regularizări de la furnizorul de energie electrică, apar în cutiile poștale ale arădenilor destul de des. Oamenii s-au săturat să plătească ceea ce nu consumă, așa că mulți dintre ei schimbă furnizorul. Ceilalți rămân să plătească facturi impresionante și să suporte ignoranța celor de la Enel când fac sesizări.

  • Aradean spune:

    Nu v-a fost rusine sa scrieti un articol fara o minima documentare? oricine scrie orice fara niciun fel de raspundere?

  • Fejes Zoltan spune:

    La asemenea abuzuri nu exista sa nu se poata face nimic,cum se fac acele asa zise regularizari? din moment ce citesti contorul corect nu ar trebui sa apara diferente doar daca este defect contorul iar aia nu este problema consumatorului ci a furnizorului iar consumatorul obsearva daca in aceea perioada de doua luni ia crescut semnificativ consumul la kw inseamna ca exista o problema si trebuie sesizat furnizorul sa vina sa constate unde este problema asa ar fi corect!!

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției