Acest fel de mâncare combină nu doar savoarea din legume şi carne, ci şi multe proteine şi vitamine. În plus, spanacul e bogat în vitaminele A, B1, B2, B12, acid folic și minerale: sodiu, potasiu, calciu, fosfor, magneziu, fier.

Ingrediente:
– șase pulpe superioare de pui
– 300 g frunze spanac
– 200 g ciuperci
– 200 ml smântână de gătit
– 100 g smântână fermentată
– doi căţei de usturoi
– o lingură ulei de măsline
– o lingură unt
– sare și piper

Mod de preparare:
Speli pulpele, le usuci, le condimen­tezi cu sare şi piper, după gust. Într-o cratiţă antiaderentă, încingi uleiul şi untul, apoi prăjeşti pulpele, la foc mediu, până sunt rumenite pe ambele părţi. Le scoţi şi le dai deoparte.
Speli bine spanacul, apoi îl toci gro­sier. Îl pui în aceeaşi cratiţă în care ai prăjit puiul şi îl sotezi până se înmoaie. Adaugi ciupercile spălate şi feliate, usturoiul zdrobit, torni cele două tipuri de smântână, condimentezi cu sare şi piper, după gust şi mai fierbi câteva minute. Transferi şi pulpele în cratiţă, mai ţii pe foc 2 minute. Serveşti preparatul cald, cu garnitura preferată.

Recomandările redacției