Un român care și-a cumpărat bilete de avion prin agenția de turism online vola.ro s-a declarat dezamăgit de faptul că a fost nevoit să plătească bani în plus după achitarea biletelor. Agenţia susţine că este un caz izolat şi că situaţiile se rezolvă de fiecare dată. 

„Vola a încercat să preia punctual și problemele celor care au mai semnalat diferite situații si câteva chiar au fost soluționate”susţine Vola. 

După ce a achitat biletele și i s-a confirmat tranzacția, românul a primit mesaj pe mail că trebuie să suplimenteze considerabil suma. „Până ați introdus datele, s-a scumpit”, a fost explicația primită de cei mai mulți clienți. 

„Repet, marfa era platită, nu rezervată (blocată în avans), așa cum scrie în e-mailul de răspuns al Vola, ceea ce reprezintă deja prima minciună. 

A doua minciună ar fi „e vina companiilor care cresc tarifele”.  

Deși Vola e o companie puternică, iar șansele de a câștiga la proces sunt minime, oamenii sunt hotărâți să înceapă unul. Mă număr printre ei. Nu pentru bani, ci pentru a stopa o practica oribilă, o publicitate mincinoasă și pentru a nu ne lăsa prostiți”, a declarat Silviu Iliuță, românul care a fost amăgit. 

Cei de la Vola au spus că tarifele biletelor de avion sunt controlate de compania aeriană. 

Aceștia au explicat că la anumiți operatori low cost (însă nu la toți), există acest serviciu, dar este contra cost. La majoritatea companiilor de linie, prețurile se pot bloca timp de 24 de ore.  

În cazul zborului lui Silviu Iliuță, conform Vola, acest serviciu ar fi fost unul contra cost (din partea companiei aeriene) și nu este un serviciu pe care îl vinde Vola, momentan. 

Agenția și-a cerut scuze pentru situația creată și i-a oferit lui Silviu un cupon de reducere sau returnarea contravalorii biletelor, însă acesta a refuzat, spunând că este vorba despre principii.  

Și alți români s-au confruntat cu probleme de acest gen. 

„Am pățit-o și eu. A fost diferența de 19 euro și chiar și imi trebuia biletul, așa că am achitat”, a spus un alt client. 

„Si eu am plătit. Plătisem prin bancomat, care nu oferea rest, iar când i-am contactat ca să recuperez diferența, mi-au pus aceeași placă”, a adăugat Angelica Neacșu, conform romaniatv.net. 

Recomandările redacției