S-au deschis mai multe artere, pentru a potoli îmbulzeala de la vămi

0
230

Având în vedere situaţia înregistrată în punctele de trecere a frontierei de la graniţa cu Ungaria cu privire la traficul de automarfare, Poliţia de Frontieră Română a contactat autorităţile de frontieră din Ungaria pentru suplimentarea personalului de către partea ungară, pentru deschiderea unor artere suplimentare pentru verificarea automărfarelor.

La această oră a fost mărit numărul arterelor de control pentru automarfare pe sensul de ieşire din ţară, astfel:

  • la P.T.F. Nădlac II sunt deschise 6 artere de control, faţă de 4 disponibile în mod normal;
  • la P.T.F. Vărşand se lucrează pe 3 artere, fata de una deschisă în mod normal;
  • la P.T.F. Petea se lucrează pe 2 artere, faţă de una disponibilă;
  • la P.T.F. Borş pe 3 artere, faţă de două disponibile;
  • la P.T.F. Borş II se lucrează pe 4 artere.

La punctele de trecere a frontierei Borș, Borș II și Vărșand sunt efectuate formalităţile pentru aproximativ 90 de automarfare pe oră, iar la P.T.F. Nădlac II peste 140 de automarfare pe oră, unde într-o zi normală sunt procesate aproximativ 60 de camioane în acest interval de timp.

De la ridicarea restricţiilor, poliţiştii de frontieră de la graniţa cu Ungaria au efectuat formalităţile specifice pentru 5.500 de automarfare, dintre care 4.000 au fost pe sensul de ieşire.

Reamintim că, la graniţa cu Ungaria, formalităţile de frontieră se efectuează în comun cu autorităţile maghiare, sens în care Poliția de Frontieră Română a alocat personal pentru acoperirea tuturor liniilor de control în punctele de trecere, însă numărul de artere care pot fi deschise este limitat de numărul de polițiști repartizaţi de către Poliţia Ungară. 

De asemenea, reamintim că în perioada 13-15.03 2021, autovehiculele de transport marfa nu au circulat pe teritoriul statului vecin ca urmare a restricţiilor de circulaţie, aspect ce a determinat apariţia unor timpi de aşteptare ridicaţi pe sensul de ieşire din ţară pe arterele destinate acestor autovehicule.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.