În ultimele luni a fost un mare scandal în ce privește problema plății apei reci furnizate prin rețea. Cei de la Compania de Apă întocmeau facturile pe baza unor estimări, iar lunile următoare se făcea regularizarea. Însă, de multe ori aceste estimări erau cu mult mai mari decât consumul real. Acum ceva timp au avut loc discuții între reprezentanții ULAL Arad și cei de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canal Județul Arad. „În urma demersurilor noastre și a președinților asociațiilor de proprietari din municipiul Arad, suntem în măsură să facem precizarea că ULAL Arad a primt un răspuns prin adresa nr.1380 de la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canal Județul Arad. Prin acest document suntem informați că a fost notificată compania Apă Canal Arad să revină la citirea contoarelor de branșament lunar, amplasate pe domeniul public, de către personalul împuternicit al operatorului. Astfel că se va aplica metoda de facturare prin determinarea cantității efectiv livrate“, a punctat Dorina Lupșe, președinte ULAL Arad. Aceasta a mai precizat că operatorul are obligația să asigure întreținerea și menținerea în stare de funcționare a căminului și contorului de branșament amplasat pe domeniul public. „Nu în ultimul rând vrem să atragem atenția administratorilor, presedinților asociațiilor de proprietari să verifice facturile și indexurile contoarelor pentru a putea regulariza corect consumurile estimate“, a conchis Dorina Lupșe.
Sport 45
Încă o înfrângere în deplasare, situația se complică în finală: CSM Constanța – FCC UAV Arad 88-69
citește mai mult »