După două eșecuri: 1-2 cu ACS Poli și 1-3 la Craiova, UTA Under 19 a câștigat prima partidă oficială a primăverii în Liga Elitelor. Victimă i-a căzut Gaz Metan Mediaș, o vecină de clasament, ce trebuia neapărat învinsă ca arădenii să rămână în obiectiv, salvarea de la retrogra­dare.
În intermediara de azi, pe arena din Sînicolau Mic, totul s-a decis în repriza secundă. Totuși, un eveniment important s-a petrecut și în prima parte și anume eliminarea unuia dintre fundașii sibienilor pentru faul de ultim apărător la Costin. Era minutul 22, moment din care gazdele au dominat clar teritorial, dar nu și-au fructificat ocaziile create.
După odihnă, au venit și golurile din partea a doi fotbaliști care au apucat să debuteze și în Liga a II-a. Mai întâi, Petre a înscris cu un șut de la 15 metri, ce a fost văzut târziu de portarul Gazului, pentru ca apoi Costin să pună latul la pasa perfectă de pe stânga a lui Copaci. Utiștii nu au avut tocmai un final de meci liniștit, fiindcă oaspeții au redus din avantaj în minutul 78 și erau din nou în joc. S-a terminat 2-1, iar arădenii au ocazia ca sâmbătă să mai ia trei puncte, fiindcă o întâlnesc tot acasă pe „lanterna roșie”, LPS Banatul Timișoara.
Deocamdată, antrenorul UTA-ei s-a declarat ușor nemulțumit după jocul de ieri. „Chiar dacă aveam să pierdem la Craiova, parcă am jucat mai bine acolo. Probabil, azi, s-a simțit și o anumită oboseală, ținând cont de faptul că duminică am jucat aproape o oră de joc cu doi oameni mai puțin. Însă, rezultatul era prioritar azi. Fără o victorie ne reduceam șansele de salvare, ținând cont de faptul că mai sunt doar patru partide până la finalul sezonului”, a precizat Dan Stupar, antrenorul arădenilor, care i-a primit de la echipa mare și pe Tănase și Jorza, mijlocași ce se bat pentru un tricou de titular și în Liga a II-a
Mara – Moza, Lazăr (27 Petrache), Iuga, Aldan – Tănase (46 Petre), Jorza  – Pop, Copaci (76 Brănișteanu), Dinculescu (72        Sava) – Costin a fost formația aliniată de UTA Under 19 împotriva medieșenilor.

Recomandările redacției