Primăria Municipiului Arad anunță solicitanții de locuințe construite prin Agenția Națională pentru Locuințe, aflați pe lista de priorități aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 296/25.05.2022, să prezinte până la data de 28.10.2022 următoarele acte în conformitate cu prevederile Anexei 11, din HG nr. 962/2001  privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe:

–              declarație notarială cu privire la nedeținerea în proprietate a unei locuințe  (restricţia nu se aplică în situaţia în care titularul cererii de locuinţă şi ceilalţi membri ai familiei acestuia – soţ/soţie, copii şi/sau alte persoane aflate în întreţinerea acestuia – deţin, alături de alte persoane, cote-părţi dintr-o locuinţă, dobândite în condiţiile legii);

–              adeverinţă de la locul de muncă care să ateste că își desfășoară activitatea în municipiul Arad;

–              acte doveditoare în cazul în care s-au produs modificări în situaţia locativă şi/sau familială, care vor folosi la evaluarea corectă a situaţiei actuale, nemodificând punctajul. Documentele solicitate sunt importante având în vedere oportunitatea repartizării unor locuințe construite prin ANL, libere la această dată. Repartizarea locuințelor libere se face în ordinea punctajului de pe lista de priorități (ordine descrescătoare).  De asemenea, toți solicitanții aflați pe lista de priorități aprobată, trebuie să iși actualizeze următoarele date: număr de telefon și adresă de domiciliu la care pot fi contactați și să le comunice pe adresa de email pma@primariaarad.ro, la numărul de telefon 0257/281250, interior 108 sau la sediul Serviciului Fond Locativ din cadrul Primăriei Municipiului Arad situat pe Bulevardul Revoluției numărul 82.    În situația în care solicitantul a dobândit locuință proprietate personală, îl rugăm să ne anunțe printr-o adresă scrisă.

Recomandările redacției