Începând cu data de joi, 08.09.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind: Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru asigurarea suprafeței minime de spații verzi pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului. Până la data de 23.09.2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document. Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 08.09.2022, la adresa  htps://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta-decizionala–2022-000189c6?OpenDocument. De asemenea el poate fi găsit  și  la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, vinery, între orele 08:30 – 14:00.  Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.

Recomandările redacției