reclamatii

Arădenii au făcut sute de sesizări la Protecţia Consumatorului. Peste 400 de reclamaţii a înregistrat Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Arad (CJPC), în şase luni ale anului acesta. Din cele 415 reclamaţii, 196 au fost pentru servicii nealimentare, iar 130 de reclamaţii, pentru produse nealimentare. Un număr de 48 reclamaţii au vizat calitatea îndoielnică a produselor alimentare, în timp ce, 29 de sesizări au fost făcute pentru probleme legate de servicii financiare – bănci. Demn de menţionat că, din totalul reclamaţiilor, un număr de 138 au fost stabilite ca fiind neîntemeiate.

Potrivit unui raport al CJPC Arad, în primul semestru al anului acesta, inspectorii comisariatului au făcut 1.346 de controale, pe piaţă la producători, importatori, distribuitori, vânzători , prestatori de servicii şi servicii financiare. La câteva zeci de acţiuni de control au participat şi reprezentanţi ai IJ Poliţie, ANAF şi DSVSA şi ANAF. Valoarea amenzilor aplicate în urma controalelor s-a ridicat aproape l ,24 milioane de lei.

Recomandările redacției