Zilnic, dacă mergem din Micălaca spre Podgoria și invers, observăm multe persoane, așteptând pe scările firmei Enel, să-și rezolve diverse probleme. Tot zilnic, primim sesizări de la cetățenii nemulțumiți de modul în care acestă firmă de distribuție a energiei, abordează problemele cetățenilor, și mai ales cum ,,nu” le rezolvă. Cunoaștem de asemenea prețurile pipărate, pe care le suportăm lunar, pentru serviciile oferite de aceștia. Și din toți acești bani, strânși de la cetățeni, oare nu se poate cheltui o sumă mică,  pentru rezolvarea acestei probleme cu așteptatul pe scările firmei? Dar să revenim la subiect. Așadar, în fiecare treptele din fața Enel, sunt înțesate de zeci de oameni care așteaptă să intre în sediu, să-și lămurească problemele legate de facturi.  Majoritatea dintre aceștia sunt oameni în vârstă, care adesea suportă fie ploaia, fie frigul sau soarele arzător, într-un spațiu mult prea mic, pentru a respecta regulile impuse de pandemie. Dacă în incintă, angajații sunt protejați de valul de oameni, afară cetățenii nu pot respecta nici o regulă de distanțare. Un caz concret, ne-a parvenit azi la redacție. O pensionară din Vladimirescu, a dorit să-și rezolve o problemă, pe cât de simplă pentru noi cetățenii de rând, pe atât de complicată pentru cei de la ,,curent”. Femeia dorea doar să facă o simplă cerere, ca să-i vină factura pe o anumită adresă. Cum persoanele în vârstă sunt deosebit de conștiincioase,  a pornit dis-de-dimineață la Arad și s-a așezat ,,cuminte” în față la Enel, pentru a putea intra în sediu. Să tot fi fost ora nouă dimineața când a ajuns pensionara, în fața firmei. Credea că va sta cel mult o oră și se va întoarce acasă. N-a fost deloc așa. S-a făcut ora 12 și oamenii de la rând au fost anunțați cu seninătate că e pauză de masă. Nemaipomenit, am spune. După ce omul stă la rând de trei ore, îl anunți că e pauză. Doar la noi se poate întâmpla asta. Pentru o simplă cerere, să stai trei ore ca să poți intra în sediu, în condițiile în care fima are o mulțime de funcționari și ar putea să fluidizeze  lucrul cu cetățenii. Nu este singurul caz însă, dar  e ultimul sesizat la redacția noastră. Anul trecut, zeci de cetățeni au primit acasă sezizări de la Enel, cum că ar trebui să plătească sume de bani, pe care chipurile, le aveau din recalculări. Oamenii, majoritatea pensionari, s-au conformat și au plătit, fiindu-le teamă, că în caz contrar, li se va întrerupe furnizarea energiei electrice. Unii dintre aceștia, au cerut la vremea respectivă lămuriri deoarece știau că au dat citirea la zi și corect. Răspunsul funcționarilor a fost că ,,luna viitoare veți plăti mai puțin, deoarece vi se va scădea din ceea ce ați plătit acum”. N–a fost așa. Oamenii au continuat să-și plătească facturile la zi și au rămas cu sumele integrale, plătite atunci. Deși salariile angajaților nu sunt deloc neglijabile, iar tarifele la energie nu sunt dintre cele mai mici,  firma nu e în stare să rezolve o problemă simplă în Arad. Să nu mai țină zeci de oameni să aștepte pe scările sediului, mai ales că acum ceva vreme unei persoane i s-a făcut rău și ulterilor a decedat fix în acel loc unde bătrânii  așteaptă zilnic să li se rezolve câte o problemă. Probabil, se așteaptă încă o tragedie ca să se schimbe ceva.

  • bila spune:

    Cu aplicatia Myenel se poate rezolva orice.Stai pe scaun si butonezi.Simplu!

    • Corina Henegar spune:

      Sava Alex, pensionarii nu știu să folosească aplicații. Simplu e pt tine dar pentru ei e complicat . Cam așa stă treaba

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției