ULAL Arad se minunează cum de numerele administrative ale imobilelor au devenit o urgență

0
498

În plină campanie electorală preocupările Primăriei Arad sunt din ce în ce mai variate, iar formele de comunicare variază între online și offline în funcție de gravitatea subiectului. Un aspect aparent important și urgent în această perioadă se dovedește a fi «buna organizare a recensământului general agricol și al recensământului populației și a locuințelor». Acesta este subiectul celui mai recent comunicat primit în cutiile poștale de asociațiile de proprietari din Arad din partea Primăriei Arad. Solicitarea primăriei se referă la afișarea la loc vizibil a numărului administrativ (numărul casei) pe clădire. Procedura nu ar fi greu de aplicat, dacă într-adevăr toate asociațiile de proprietari ar avea un astfel de număr administrativ atribuit“, spune Dorina Lupșe, președinte ULAL Arad. Conform comunicatului municipalității, fiecare asociație de proprietari ar trebui să aibă afișat la loc vizibil un suport material sau o plăcuță cu adresa completă: denumirea străzii, numărul administrativ, numărul blocului și scara – afișate până cel târziu la data de 29.08.2020. După această dată Primăria anunță și faptul că se vor face verificări. La înființare însă, multe asociații nu au avut un număr administrativ (de casă) atribuit iar altele nu au deloc un astfel de număr. Indiferent dacă au un astfel de suport sau nu în prezent, asociațiile trebuie să se asigure că datele de pe suport/plăcuță sunt complete și includ acest număr administrativ. Pentru a obține numărul administrativ aceștia sunt îndemnați să folosească Serviciul Relații cu publicul al Primăriei. Intervalul de timp acordat cât și modalitatea prin care Primăria a ales să comunice cu asociațiile de proprietari sunt cel puțin nepotrivite. „Dacă este o situație care trebuie rezolvată în mai puțin de 10 zile lucrătoare există mijloace mult mai potrivite prin care să fie anunțați public fiind un subiect de interes general (presa, televiziune, platforme social media, radio) iar procedura care se solicită pentru a obține numărul administrativ și a realiza acele suporturi cu siguranță nu se încadrează în intervalul solicitat. Deși această situație există la asociații de foarte mult timp, nu a existat nici un moment mai oportun pentru a se realiza acțiuni de verificare sau chiar solicitări de acest tip. Este curios cum aceste obligații au devenit atât de urgente în timpul campaniei electorale, cât timp altele cu un impact mult mai semnificativ asupra populației sunt ignorate și amânate“, conchide Dorina Lupșe.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.