Unii se plâng de prea multă căldură, în timp ce alții îngheață de frig, racordați la CET

0
445

În ultima perioadă, unii arădeni se plâng de prea multă căldură în calorifere, în timp ce alții îngheață de frig, racordați la CET.

„Plătesc enorm și dorm în frig. Se preconizează și alte investiții, pe lângă cele care s-au făcut deja sau așteptăm ca toți arădenii să se debranșeze de la CET!?”, exclamă cu repulsie un arădean.

Deoarece, mulți dintre cetățenii racordați la CET se plâng de faptul că trebuie să aștepte „o veșnicie”  până să se încălzească caloriferele, unii dormind chiar în frig, am ales să despicăm puțin firul în patru și să apelăm la Robert Maloș, directorul CET Hidrocarburi Arad.

La întrebarea „de ce nu ajunge agentul termic în parametri optimi în locuințele oamenilor racordați la CET, luând în considerare că s-au făcut investiții majore?”, directorul CET Hidrocarburi a răspuns că „ în majoritatea cazurilor, marea problemă sunt instalațiile interioare care datează de 50 de ani, iar în ceea ce privește investițiile în conductele care transportă apă caldă, ele s-au făcut în procente de aproximativ 10-15%”.

Tot acesta a mai încercat să ne explice faptul că a doua cauză principală pentru care unii localnici primesc mai greu apă caldă, iar alții nu primesc deloc sunt ceilalți locatari cu centrală proprie, debranșați de la CET „ dacă într-un bloc sunt doi locatari racordați la CET, ceilalți având centrală proprie, va ajunge mult mai greu apa caldă de la contorul din pivniță până la etajele superioare”. Cu alte cuvinte, s-ar putea deduce că locatarii care au centrale proprii sunt de vină.

De asemenea, la întrebarea „care este soluția ca locatarii să primească apă caldă?”, directorul CET Hidrocarburi răspunde hotărât „proprietarii să schimbe instalațiile interioare”, sau să se debranșeze de la CET.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.