UTA a întâlnit Sepsi duminică, de la ora 17:30, într-un meci din etapa a 29-a Ligii 1. Cele două echipe s-au mai întâlnit în principala competiţie internă doar în turul sezonului regulat curent, pe 17 decembrie 2020, atunci când covăsnenii s-au impus pe teren propriu cu un categoric 3-0, goluri marcate de Pavol Safranko – dublă şi Cătălin Golofca.

În prima repriză de la Arad, elevii lui Laszlo Balint au arătat dorința de a-și spăla rușinea prin care au trecut după ce au pierdut trei meciuri consecutive cu primele echipe din clasamentul ligii 1. În meciul de duminică seara cu Sepsi, echipa clasată pe locul patru în clasament, arădenii au arătat dorință de câștig și au fost mult mai activi decât elevii lui Leo Grozavu. Drept dovadă în minutul 23 UTA a marcat prin Tomozei, fiind și sigurul gol al primei reprize.

În cea de-a doua repriză arădenii au arătat mai multă dorință de joc. Spre deosebire de prima repriză utiștii au prins curaj și au început să construiască faze de atac. Cu locul asigura în play-off covăsnenii nu au au reușit să se concentreze suficient cât să le facă față utiștilor. Astfel, în minutul 80 arădenii au reușit să dubleze scorul prin rusul Shlyakov.

În final arădenii au reușit să obțină a doua victorie de pe teren propriu din acest campionat, reușind să se impună prin golurile marcate de Tomozei și Shlyakov și totodată să rupă lanțul de înfrângeri pe teren propriu.

Formații oficiale:

UTA: Iacob – Tomozei, Benga, Ilie, Shlyakov – Albu, Isac – Miculescu, Roger, Buhăcianu – Hora. Pe bancă: Balauru, Erico, Melinte, Simo, Vorobjovas, Rusu, Rus, Bustea, Petre. Antrenor: Laszlo Balint

Sepsi: Niczuly – Dimitrov, Bouhenna, Mitrea, Fl. Ștefan – Tincu, Fofana – Tamas, Achahbar, Petrila – Safranko. Pe bancă: Collado, Barjovic, Vasvari, Tortella, Nouvier, Golofca, Fulop, Ștefănescu, Ninaj. Antrenor: Leo Grozavu

Arbitri: Horia Mladinovici – Bogdan Gheorghe (ambii din București), Ferencz Tunyogi (Zalău). Rezervă: Florin Marcu (Oradea).

Observator FRF: Adrian Comănescu, (Râmnicu Vâlcea).

Recomandările redacției