Program cu publicul al compartimentelor din cadrul Tribunalului şi Judecătoriei Arad care desfăşoară activităţi cu publicul, începând cu data de 01 septembrie 2021
 
Vă aducem la cunoştinţă faptul că, întrucât la data de 31 august 2021 a luat sfârşit vacanţa judecătorească, începând cu data de 01 septembrie 2021, la Tribunalul Arad şi Judecătoria Arad, compartimentele registratură şi arhivă vor desfăşura activităţi cu publicul după cum urmează:
– Compartimentul registratură își va desfășura activitatea cu publicul de luni până vineri, între orele 8:30 – 15:00;
– Compartimentul arhivă își va desfășura activitatea cu publicul de luni până vineri, între orele 8:30 – 13:00;
– Programul pentru studiul dosarelor din arhivă, se va desfășura de luni până vineri, între orele 8:30 – 15:00.
– Având în vedere că instanţele arădene dispun de dosarul electronic, se recomandă studierea dosarului on-line.
– La serviciul de registratură și arhivă este permis accesul unei singure persoane în incinta biroului, iar pentru persoanele aflate pe holuri este obligatorie respectarea distanţei de minimum 1,5 m.
 
Programul cu publicul în cadrul Biroului de informare şi relaţii publice este suspendat, urmând ca sesizările, cererile sau memoriile să fie transmise prin mijloace de comunicare alternative permise de lege, e-mail: tr-arad@just.ro, fax: 0257/251700, respectiv prin poştă, persoanele interesate pot solicita informaţii şi telefonic, apelând numerele de telefon: 0374/491086 – pentru Tribunalul Arad şi 0374/491087 – pentru Judecătoria Arad.

Recomandările redacției