Cu toții ne plângem de trenurile CFR-ului și cu siguranță nu ați întâlnit român pe harta țării noastre care să nu se plângă de ceva, indiferent care ar fi acel lucru.

Cât despre sistemul Căilor Ferate Române „ni s-a umplut și nouă paharul”, citându-l pe Grigore Mare, președintele Federației Naționale Feroviare Mișcare Comercial Vagoane (FNFMCV).

În timp ce sindicatele feroviare împreună cu Federația Națională a Sindicatelor din Transporturi (ELCATEL) protestează în urma lipsei de investiții din sectorul feroviar, fiind nemulțiți de „lipsa investițiilor în infrastructura feroviară, a materialului rulant, a faptului că trenurile de marfă au ajuns să circule cu viteza  de 17 km pe oră”, totul este roz cu picățele albe în lumea lui Ion Stoichescu, director general adjunct tehnic la Sucursala Regională Timișoara, „ sunt mulțumit de infrastructura feroviară, totul funcționând la parametri optimi”. Frumoasă lume, vrem și noi acolo…

Pe lângă faptul că trenurile CFR merg cu „viteza melcului turbat”, călătorii „rugându-și moartea” până să se gândândească trenul să ajungă la destinație, infrastructura feroviară datând de pe vremea lui Pasvante Chioru, întârzierile cu orele ale trenurilor, design-ul interior și câte și mai câte…tot oficalii taie drepturile studeților de a călătorii gratuit cu trenul.

Acestea fiind spuse, „poftim cultură, mai vrei recoltă?!”

Recomandările redacției