O nouă metodă a apărut pe piața escrocheriilor, de data aceasta una nu prea reușită, încercând victimizarea unei persoane greșite, pentru femeia sunată fiind o sperietură de moment. Totul a început într-o seară, când telefonul a început să sune, iar apelantul era necunoscut.  

După prima impresie, cel care suna era foarte politicos, vorbind respectuos și calm, inspirând încredere posibilei victime. S-a prezentat drept un angajat din partea furnizorului de curent al femeii apelate, însă fără să precizeze numele acestuia.  

Cu o voce gravă a început să explice că sunt mari necorespondențe în contul persoanei în cauză, pentru că aceasta nu a răspuns, escrocul a prins curaj și a devenit mai îndrăzneț, continuându-și jocul replicând ,,consumul dumneavoastră de curent este șontit”. Neștiind semnificația ultimului cuvânt, victima s-a speriat gândindu-se că poate chiar este întradevăr ceva grav.  

Această declarația a fost urmată de o pauză de evaluare a efectului psihologic, după care, cu o ușoară ironie a întrebat dacă nu fură cumva curent de la vreun vecin. După încă o pauză la fel ca cea din urmă, escrocului i s-a închis telefonul în nas, femeia dându-și seama de capcana în care aproape căzuse.  

,,Prima dată m-am speriat puțin, când am auzit cuvântul furt, atunci mi-a picat fisa. Am mai auzit la diferite posturi de știri despre înșelăciuni de genul, dar nu mi s-a mai întâmplat mie până acum.” – a adăugat femeia în cauză.  

Lasă un răspuns

Recomandările redacției