COMUNA GURAHONȚ, CIF 3520296, cu sediul în str.Avram Iancu, nr.29, loc.Gurahonț,județ Arad,telefon:0257316558/0785257165, email: contact@primaria-gurahont.ro, organizează LICITAȚIE PUBLICĂ pentru închirierea teren intravilan de 5 m.p. din fața imobilul Primăriei din Gurahonț str.Avram Iancu nr.29, aflat în domeniul public al Comunei Gurahonţ, înscris în CF nr.300121 Gurahonț nr.top.39-40;53-54/5, pentru amplasare echipament demontabil destinat serviciilor de livrare prin curierat.
Închirierea se face conform art.333 și art.335 din O.U.G.57/2019-Codul Administrativ şi conform Hotărârii Consiliului Local nr.36 din data de 26.03.2025.
Documentaţia de atribuire se regăsește în caietul de sarcini și se poate ridica de la sediul Primăriei comunei Gurahonț, Biroul relații cu publicul, adresa: loc.Gurahonț, str.Avram Iancu nr.29, jud.Arad. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea unui exemplar, este de 200 lei, suma se poate achita cu numerar la caseria Primăriei comunei Gurahonț.
Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 28.04.2025, ora 16.00.
Data limită de depunere a ofertelor:08.05.2025, ora 16.00.
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Gurahonț, adresa: loc.Gurahonț str.Avram Iancu nr.29,jud.Arad, CP 317145.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar
Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 09.05.2025, ora 10.00, Primăria comunei Gurahonț.
Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Arad, adresa: mun. Arad, Bd. V.Milea nr.2, CP 310131 tel.0374491086, fax: 0257256484, email: tr-arad-reg@just.ro, după soluționarea contestației de către comisia de contestații.
Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 15.04.2025.