1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:

Comuna Zăbrani, cu sediul în sat Zăbrani, comuna Zăbrani, nr. 95, județul Arad, telefon 0257/457001, fax 0257/457430, e-mail: primariazabrani@yahoo.com, cod fiscal 3519216.

2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:

 

-7 terenuri situate în extravilanul comunei Zăbrani, sat Zăbrani, în suprafață totală de 38,5409 ha, identificate astfel:

-teren în suprafață de 2,8174 ha, având CF nr. 307212;

-teren în suprafață de 2,8200 ha, având CF nr. 307211;

-teren în suprafață de 2,6621 ha, având CF nr. 307208;

-teren în suprafață de 2,6734 ha, având CF nr. 307209;

-teren în suprafață de 2,8300 ha, având CF nr. 307210;

-teren în suprafață de 2,8286 ha, având CF nr. 307213;

-teren în suprafață de 21,9064 ha, având CF nr. 309309, categoria de folosință arabil, aparținând domeniului privat al Comunei Zăbrani, conform caietului de sarcini, H.C.L. Zăbrani nr. 98/21.10.2025 și temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire:

Se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

La cerere, de la sediul instituției.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:

Se poate obține de la Compartimentul Secretarul general al comunei, Comuna Zăbrani, sat Zăbrani, comuna Zăbrani, nr. 95, jud. Arad.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:

200 lei / exemplar, se achită numerar la Casieria Comunei Zăbrani sau în contul RO70TREZ02521160203XXXXX, deschis la Trezoreria Lipova, cod fiscal: 3519216 .

3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:

06.11.2025, ora 14.00.

4. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor:

14.11.2025, ora 10.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Compartimentul Secretariat, Comuna Zăbrani, sat Zăbrani, comuna Zărbani, nr. 95, județul Arad.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

Se depun într-un singur exemplar în original, în două plicuri sigilate: unul exterior și unul interior.

5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:

17.11.2025 ora 10.00, Comuna Zăbrani, sat Zăbrani, comuna Zăbrani, nr. 95, județul Arad, sala de ședințe.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:

Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Arad, Arad, Bd. V. Milea nr. 2 Cod postal 310131, județul Arad, telefon 0257256484, fax 0257254606, e-mail. tr-arad-reg@just.ro

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:

22.10.2025.

Lasă un răspuns

Recomandările redacției