1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale autorităţii contractante:

Comuna Zăbrani, comuna Zăbrani, sat Zăbrani, nr. 95, judeţul Arad, telefon 0257/457001, fax 0257/457430, e-mail: primariazabrani@yahoo.com, cod fiscal 3519216.

2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentaţia de atribuire. Dacă este cazul, costul şi condiţiile de plată în vederea obţinerii documentaţiei de atribuire: Compatimentul Secretarul general al comunei din cadrul Comunei Zăbrani, cu sediul în comuna Zăbrani, sat Zăbrani, judeţul Arad, telefon 0257/457001, fax 0257/457430, e-mail: primariazabrani@yahoo.com, cod fiscal 3519216.

Preţul documentaţiei de atribuire este 2.000 de lei, plata se poate face la casieria Comunei Zăbrani sau în contul RO70TREZ02521160203XXXXX, deschis la Trezoreria Lipova, cod fiscal: 3519216 .

3. a) Locul prestării serviciilor: Comuna Zăbrani, județul Arad, cu satele aparținătoare Zăbrani, Chesinț și Neudorf.

b) Obiectul concesionării; natura şi dimensiunea prestărilor: serviciul public de distribuţie a gazelor naturale din Comuna Zăbrani, sat Zăbrani, judeţul Arad şi sate aparţinătoare Chesinț și Neudorf, judeţul Arad, conform art. 8 din HG 209/2019.

c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani.

4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 08.12.2025, ora 10.00; (minim 45 zile calendaristice fără capete până la data limită de depunere a ofertelor)

b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: comuna Zăbrani, sat Zăbrani, nr. 95, judeţul Arad, telefon 0257/457001, fax 0257/457430, e-mail: primariazabrani@yahoo.com, cod fiscal 351921

c) Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: română;

d) Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 09.12.2025, ora 10.00, comuna Zăbrani, sat Zăbrani, nr. 95, judeţul Arad, telefon 0257/457001, fax 0257/457430, e-mail: primariazabrani@yahoo.com, cod fiscal 351921

5. Condiţiile personale, tehnice şi financiare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii: conform documentaţiei de atribuire.

6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentaţiei de atribuire.

7. După caz, procentajul minim din lucrări care trebuie acordat părţilor terţe: conform documentaţiei de atribuire.

8. Data trimiterii spre publicare a anunţului de participare: 22.10.2025.

9. Denumirea şi adresa organismului competent de rezolvare a contestaţiilor şi, după caz, de mediere. Informaţii exacte privind termenele de depunere a contestaţiei şi, după caz, denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obţine aceste informaţii: Secția de contencios administrativ a Tribunalului Arad, Arad, Bd. V. Milea nr. 2 Cod postal 310131, județul Arad, telefon, 0257256484, fax: 0257254606, e-mail. tr-arad-reg@just.ro

Lasă un răspuns

Recomandările redacției