apreciază. Atunci când ai în față un dealer care vorbește limba ta simți automat un sentiment de autenticitate.
Jocuri adaptate piețelor locale
Din dorința de a se adapta la nevoile regionale, operatorii de casino online fac studii de piață pentru a afla ce își doresc cel mai mult jucătorii. Desigur, când e vorba de sloturi, produse precum Burning Hot și Shining Crown rămân în topul preferințelor utilizatorilor. Însă unii jucători își doresc ceva mai mult de atât. Vor produse adaptate specificului local.
Așa se face că în cazinourile online din țara noastră poți juca și sloturi cu vampiri sau dedicate pescarilor din Deltă. De asemenea, un alt slot adaptat pieței din România este Miami Bici. Dezvoltat de compania Skywind, acesta are la bază
filmul cu același nume, în care rolurile principale au fost interpretate de Matei Dima și Codin Maticiuc.
Lăsând la o parte sloturile și mergând la jocurile de masă, putem observa că ruleta și blackjack-ul sunt, de departe, cele mai populare în rândul jucătorilor din România.
Baccarat, pe de altă parte, este un joc foarte popular în Asia, însă mai puțin în Europa. Totuși, chiar și românii au început să-i acorde atenție, la ora actuală fiind deja peste 10 jocuri disponibile în secțiunea
Baccarat online de la NetBet (L1160651W000195 ONJN, 18+, Fii Responsabil), cel mai mare cazino online din România.
Campanii de marketing cu premii la evenimente locale
Cel mai adesea, cazinourile online derulează campanii promoționale în care oferă bonusuri și rotiri gratuite. Din când în când, în oferta operatorilor online vei descoperi însă promoții și mai interesante.
Unele dintre ele oferă bilete la festivaluri sau meciuri de fotbal. Prin această metodă, cazinourile online vor să unească și mai mult legăturile cu publicul dintr-o anumită regiune și să le ofere șansa de a experimenta și alte momente ori de a-și crea amintiri. Campaniile de acest gen includ: