Ediția a 24-a a Festivalului Brazilor de Crăciun a demonstrat, încă o dată, puterea solidarității. Evenimentul caritabil, organizat în parteneriat cu Muzeul Național de Artă al României, a adunat 1.000.000 de euro pentru sprijinirea educației copiilor din medii defavorizate, suma fiind destinată pentru 15.000 de beneficiari.

Cei 23 de brazi unicat licitați au fost creați de artiști și designeri renumiți din România, fiind adjudecați cu sume între 25.000 și 123.000 de euro. Cei mai căutați brazi au fost:

  • Apărătoarea Viselor, creația Doinei Levintza,
  • Cheers, semnat de Omid Ghannadi și Le Store,
  • Magia Crăciunului: Jobenul Fermecat, realizat de Salvați Copiii cu sprijinul Ștefaniei Mircea.
    Fiecare dintre acești brazi a fost vândut cu peste 100.000 de euro.

Evenimentul a fost găzduit de Andreea Raicu și Marius Pancu, alături de Omid Ghannadi, transformând seara într-un spectacol al binelui și generozității.

Mesajele organizatorilor

Doina Levintza a declarat că evenimentul este o dovadă a modului în care talentul și solidaritatea pot schimba vieți. Designerul Omid Ghannadi a subliniat impactul transformator al generozității asupra celor implicați, dar și asupra beneficiarilor.

Criza sărăciei: un context alarmant

Organizația Salvați Copiii România atrage atenția asupra riscurilor majore cu care se confruntă copiii afectați de sărăcie extremă. Datele arată că:

  • 95% dintre familiile vulnerabile nu își pot acoperi nevoile de bază, inclusiv rechizite sau alimente pentru copii;
  • Peste 50% dintre familii au un venit sub 400 lei/membru de familie.

Președintele executiv al organizației, Gabriela Alexandrescu, a declarat că „dramele copiilor lipsiți de acces la educație sunt colosale, iar responsabilitatea societății este să intervină pentru a corecta acest dezechilibru.”

Impactul evenimentului

În cele 24 de ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvați Copiii România a reușit să colecteze peste 10 milioane de euro, sprijinind peste 257.000 de copii săraci să aibă acces la educație și o viață mai bună.

Acest festival rămâne unul dintre cele mai importante evenimente de responsabilitate socială din România, demonstrând că „lumea bună poate face lumea mai bună.”

Lasă un răspuns

Recomandările redacției