Primăria Municipiului Arad le reamintește cetățenilor faptul că este extrem de important ca în această perioadă să apeleze la mijloacele de comunicare la distanță, iar deplasarea la ghișeele instituției să se facă numai în situații excepționale. Măsura a fost luată în contextul stării de urgență dată de epidemia de COVID-19 și este menită să protejeze pe toți deopotrivă, indiferent de ce parte a ghișeului se află. În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine de știut faptul că începând cu data de 23 martie 2020, doar anumite departamente asigură program de relații cu publicul și doar în anumite intervale orare. Iată care sunt acestea: Serviciul Relații cu Publicul Luni și miercuri: 10.00– 12.00; Joi:  15.00–17.00. La Direcția Venituri, programul este următorul: Luni, miercuri și vineri: 10.00 – 12.00; Marți: 14.00 – 16.00; Joi : 16.00 – 18.00. La Serviciul Stare Civilă programul este; Luni, miercuri și vineri: 10.00 – 12.00,  marți: 14.00 – 16.00; Joi: 16.00 – 18.00. La Serviciul de Evidenţă a Persoanei, programul cu publicul este următorul:  Luni, miercuri și vineri: 10.00 – 12.00; Marți: 14.00 – 16.00 și Joi: 16.00 – 18.00. În tot acest timp, Primăria Municipiului Arad pune la dispoziția publicului următoarele mijloace la distanță: Pagina web: www.primariaarad.ro; care conține secțiunile: hartă sesizări; Platforma de contact – Plătește online!; Plăți online acces trafic greu; Forum întrebări/răspunsuri; Adresă petiții, sesizări, reclamații, întrebări; E-mail: pma@primariaarad.ro; sesizări@primariaarad.ro;    registratura@primariaarad.ro  Informații mai pot fi obținute și la telefon: 0257/281850 și Fax: 0257/284744; 0257/253842.   „Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi! Vă mulțumim pentru înțelegere”, se spune în comunicatul administrației arădene.  

Recomandările redacției