Black Friday, una dintre cele mai așteptate perioade de cumpărături din an, se apropie cu pași repezi. Totuși, specialiștii și consumatorii avertizează că nu toate „ofertele” sunt ceea ce par. În fiecare an, numeroase magazine online și nu numai, cresc artificial prețurile cu câteva săptămâni înainte de startul campaniilor, pentru ca în perioada reducerilor să le „scadă” aparent la nivelul inițial.

Astfel, clienții cred că beneficiază de reduceri substanțiale, când, de fapt, plătesc același preț ca înainte de Black Friday. Practica este tot mai des întâlnită, iar autoritățile recomandă cumpărătorilor să verifice istoricul prețurilor produselor și să fie atenți la ofertele „prea bune ca să fie adevărate”.

Experții în e-commerce sfătuiesc consumatorii să adauge produsele dorite în lista de favorite cu câteva săptămâni înainte de campanie și să urmărească evoluția prețurilor. Doar așa pot vedea dacă reducerea este reală sau doar o iluzie de marketing.

Lasă un răspuns

Recomandările redacției