finanteContribuabilii arădeni care au de rezolvat diverse probleme la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice pot face acest lucru fără a se mai deplasa până la ghişeu. Prin intermediul unui comunicat de presă, Direcţia Generală Regionala a Finanţelor Publice Timişoara reaminteşte persoanelor fizice că au posibilitatea utilizării Spaţiului Privat Virtual, serviciu la distanţă care a fost implementat de către ANAF pentru a veni în sprijinul contribuabililor. „Contribuabilii care doresc să acceseze serviciul «Spaţiul Privat Virtual» găsesc, pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, instrucţiunile de înregistrare a utilizatorilor, atât în format pdf, cât şi în format video, prin care sunt prezentate o serie de informaţii detaliate cu privire la înregistrarea persoanelor fizice în mediul electronic şi la comunicarea electronică a informaţiilor şi inscrisurilor între ANAF şi persoana fizică”, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei. Documentele disponibile în Spaţiul Privat Virtual sunt: decizii de impunere; situaţia obligaţiilor fiscale de plată; nota obligaţiilor de plată; situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajator; solicitarea şi primirea certificatului de atestare fiscală; dar şi alte informaţii sau documente.

Recomandările redacției