Primăria Municipiului Arad invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică

privind următorul proiect de act normativ: Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate prin intermediul unei platforme on-line, în regim selfservice, pe domeniul public al Municipiului Arad. Evenimentul va avea loc în data de 03 02 2023, ora 11:00, online, accesând următorul link: https://us05web.zoom.us/j/81881917798?pwd=YU9IQStZMmU4M0dkZEpnNzcxTEhrQT09

Proiectul de hotărâre propune reglementarea condiţiilor de utilizare a trotinetelor electrice închiriate prin intermediul unei platforme on-line, în regim self-service, pe domeniul public al Municipiului Arad, prevăzând reguli pentru utilizarea trotinetelor electrice închiriate pe domeniul public şi drumurile publice, stabilind obligaţiile operatorilor flotelor de trotinete electrice şi obligaţiile utilizatorilor de trotinete electrice închiriate de la operatorii de flote de trotinete electrice, cât şi procedura de aprobare a amplasării trotinetelor. Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituţiei Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluţiei, nr. 73, Palatul Cenad, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30,vineri orele 08:30 – 10:00.

Recomandările redacției