Pentru că vremea a permis lucrări în infrastructură, pe mai multe tronsoane se mai lucrează încă. Consiliul Județean răspunde cererii cetățenilor de a oferi drumuri practicabile, în cursul iernii, acolo unde respectivele drumuri județene sunt în plin șantier.

Așdar, pentru ca drumurile să fie practicabile, chiar dacă sunt în plin proces de reabilitare, conducerea CJA a insistat și a cerut constructorilor să avanseze cu lucrările, inclusiv să toarne un prim strat de asfalt, chiar dacă acesta se va degrada în cursul iernii. Costurile reabilitării covorului asfaltic revin în totalitate constructorului.

Administrația județului are în prioritate investiții la drumuri. În funcție de finalizarea documentațiilor, lucrările la drumuri se află în diferite stadii:

Astfel, drumuri finalizate aproape în totalitate sunt Pâncota-Seleuș sau Grăniceri-Pilu, unde mai sunt de trasat marcaje, precum și de montat indicatoarele borne kilometrice.

Având în vedere faptul că lucrările nu sunt încă încheiate este normal ca arădenii să se mai confrunte cu unele deficiențe în trafic, întrucât n-au putut încă fi acoperite toate gropile și nici n-au putut fi făcute încă finisări.

În lucru, unde lucrările sunt avansate, iar constructorul a oferit toate condițiile de circulație în siguranță, respectiv turnarea cel puțin a primului strat de asfalt sunt mai multe drumuri. Exemple sunt: Buteni-Gurahonț și Târnova-Tauț (parțial), Sintea Mare-Șepreuș, Nădab-Seleuș și Sântana-Sintea Mică.

De asemenea, drumuri în plin șantier sunt: Pâncota-Buteni, Zimandcuz-Șofronea, Pecica-Turnu sau Sânpetru German-limită județ spre Timiș.

La acest capitol, al drumurilor județene, se mai pot aminti covoarele asfaltice, pe drumuri unde traficul nu este atât de intens, exemple în acest sens fiind: Buteni-Chisindia, Dorobanți-Iratoșu sau Șiclău-Grăniceri.

Recomandările redacției