Enel România va demara un proces de amplasare a unor infochioşcuri, în condiţiile în care numărul casieriilor se restrânge.

Potrivit directorului de comunicare al companiei, Radu Coşarcă, desfiinţarea acestor casierii este o componentă a procesului de modernizare.

„Trăim în era Internetului, a plăţii cu cardul. În acest moment poţi să-ţi plăteşti în 30.000 de locuri factura Enel, clientul nu mai stă la coadă într-un loc. Poţi să o plăteşti la bancomatul din colţ, de unde îţi scoţi bani, unde plăteşti ceapa, când vrei, ziua, noaptea, oricând, nu depinzi de vreun program, de interacţiunea cu o persoană. Şi, atunci, restrângem numărul casieriilor, deoarece am multiplicat la zeci de mii locurile de plată. Nu se închid toate, pentru că vor exista câteva zone unde putem să discutăm şi să negociem anumite chestiuni contractuale. Dar şi pentru asta vom implementa anumite chioşcuri Enel care vor fi nişte zone de interacţiune, nişte computere care vor oferi răspunsuri, vor oferi documente, ne vor permite şi acolo să ne plătim facturile, să ne interogăm contul, dar şi să depunem cereri şi să obţinem aprobări şi, în cele din urmă, să ne facem şi un contract”, a apus Coşarcă.

El a precizat că aceste chioşcuri vor fi distribuite în toată ţara începând din acest an.

„Ele deja au sosit, suntem în planul de finalizare”, a încheiat responsabilul cu comunicarea.Sursa: Agerpres Social

Recomandările redacției