Constructorul auto nord-american General Motors (GM) va investi în Europa, până în anul 2016, patru miliarde euro în marca Opel, care va lansa 23 de modele noi şi 13 motorizări noi, potrivit site-ului Opel România.

‘Fiind o companie auto de nivel global, GM are nevoie de o prezenţă puternică în Europa – în termeni de design şi dezvoltare, precum şi în procesul de producţie şi vânzări. Opel este esenţial pentru succesul nostru şi are sprijinul total al companiei-mamă’, a declarat Dan Akerson, preşedinte director general GM.

Consiliul de Administraţie GM a ales Germania pentru una dintre întâlnirile programate regulat pentru a obţine informaţii direct de la sursă cu privire la progresele înregistrate de strategia pe 10 ani DRIVE!2022 şi provocările pieţei auto europene. Consiliul a folosit ocazia pentru a se întâlni cu economişti, politicieni şi sindicalişti.

‘Consiliul de Administraţie se află aici pentru a îşi sublinia solidaritatea şi sprijinul. Opel este parte a GM din 1929 şi este astăzi mai mult decât oricând un element decisiv în forţa putere inovatoare a companiei. Acest parteneriat este mai puternic decât a fost vreodată”, a afirmat preşedintele Consiliului de Supraveghere Opel, Steve Girsky

 

Recomandările redacției