Trenurile care pleacă de la Arad, ajung „murături“ în București
Distribuie articolul:
Reducerea vitezei de circulație a trenurilor, din cauza caniculei, s-a dovedit un test de rezistență fizică și psihică pentru mii de pasageri CFR. Pe lângă faptul că durată călătoriei s-a lungit cu zeci și chiar sute de minute, faptul că multe vagoane n-au aer condiționat a făcut ca în interior căldura să fie mai greu de suportat decât afară.
La sosirea în Gara de Nord din capitală se înregistrează întârzieri semnificative: circa două ore şi jumătate la un tren Regio plecat de la Piteşti, iar drumul de la Arad s-a parcurs cu aproape o oră şi jumătate mai mult decât în programul normal de mers, potrivit Radiojurnal.
„Decența nu ma lasa sa postez fotografiile celor la bustul gol, disperați de caldura de nesuportat din tren… studenții se distrau, nu-i bai (ocazie cu care am observat ce puțini dintr ei erau în formă fizică sănătoasă … scuze, deformatie profesionala), dar cei în vârstă au fost supuși unui mare risc astăzi în trenul CFR de la Timisoara la Bucuresti.
Da, erau 40 de grade afara. Da, angajatii au incercat inutil sa faca aparatele de aer conditionat sa mearga. Sunt vechi, depașite, ne controlate.
Da, la jumătatea drumului au împărțit 0,5 l de apă minerală. Dar în restul de 10 ore nicio gară nu a avut chioșc pe peron să poți lua repede.
Mi s-a spus că așa a decis CFR-ul. Oare de ce?
Inutil să vorbesc despre cele 41 de minute întârziere până acum, nu?
Ok, nu vreau să critic inutil, care este soluția?“, se arată într-o postare pe Facebook a unei tinere.
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) se reunește astăzi pentru a desemna noua conducere, respectiv președintele și vicepreședintele pentru anul...
Și cică sînt trenuri de ultimă generație că pe alea vechi le-au dus la fiare vechi
Asta e este trebuie sa ne obisnuim si cu asta e este romania noastra