Sunt inginer constructor cu specializare în drumuri și poduri în cadrul companiei Inteco Holding și țin să precizez următoarele aspecte:

Acest drum a fost realizat pe un teren mlăștinos;

A fost adoptată soluția dată de proiectant: blocaj piatră brută, balast piatră spartă și asfalt în două straturi;

După executarea straturilor au început să apară cedări structurale ale straturilor de fundație;

Au fost efectuate probe de laborator și a rezultat un nivel mare de infiltrații ale apei în structura rutieră.

Scurgerea apelor (mai precis șanțurile din pământ) au fost realizate în volume mai mari decât soluția proiectantului, tocmai pentru a asigura o scurgere a apelor corespunzătoare;

În zonă sunt canalele ANIF care nu sunt decolmatate și nu permit evacuarea apelor din șanțurile de pământ, apa neevacuată din șanturi infiltrându-se în structura rutieră;

Acest drum are o garanție de 5 ani din momentul recepției la terminarea lucrărilor și orice intervenție la nivelul drumului din culpa executantului se va remedia pe cheltuiala acestuia.

Dacă dumneavoastra aveți o soluție mai bună pentru a remedia situația, vă rugăm să ne-o transmiteți!“ – inginer Alexandru Timiș, din cadrul departamentului tehnic al Inteco Holding.

Răspunsul inginerului Alexandru Timiș, constructor cu specializare în drumuri și poduri, vine ca reacție a unui foto-„reportaj“ apărut în Special despre starea unei porțiuni de drum între Socodor și Nădab.

Articol anterior: https://www.glsa.ro/departamentul-tehnic-al-inteco-holding-raspunde-foto-reportajului-publicat-de-special/?fbclid=IwAR22CN8qZC4UpRtGmrhgQwq4-Z1s0gfAc1YsKZ2hDQD3ezBgWJrHKCWCV6s

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Recomandările redacției