Puţină lume ştie că Napoleon Bonaparte are urmaşi la Arad. Nu e vorba de vreun stră-strănepot, ci de un mic politician local despre care se spune că ştie să facă mai multe lucruri deodată, precum marele Napoleon acum 200 de ani. Îndemânaticul cu pricina, în ciuda numelui de Moşneag, este un adevărat izvor de hărnicie. Dacă în trecut era o simplă umbră a fostului prefect Gavril Popescu, pe care l-a lăsat la primul colţ şi a trecut în spatele primarului Falcă, astăzi, consilierul Ovidiu Moşneag se ocupă cu o grămadă de treburi, de nu-şi vede capul, atâtea lucruri are de rezolvat. Cel puţin aşa ne explica şopârlica noastră zilele trecute, când susţinea că Moşneagul din CLM e tot mai ocupat. Când nu joacă squash la Gemi Sport cu tătucul Falcă, colegul de vilă al edilului şi încă vreo doi trubaduri, într-o încăpere izolată, în care se pot discuta în linişte afaceri cu bani publici, domnul Moşneag e ocupat şi cu funcţia de consilier, şi cu problemele Aeroportului, unde deţine funcţia bine plătită de director comercial, iar societatea e în groapă, şi cu problemele din pieţe, şi cu problemele primarului, fiind cel mai mare prinzător de scame de pe sacourile edilului.

Dar cel mai mult în ultimul timp, susţine şopârla noastră, consilierul Moşneag se ocupă de…publicitate. Rezolvând probabil problemele de la Aeroport, unde a încheiat nenumărate contracte benefice pentru societatea care-l plăteşte regeşte, Ovidiu Moşneag are timp berechet de alte activităţi. Aşa că, după cum susţine şopârla, s-a pus pe adunat publicitate pentru o firmă Armedia Group, cu sediul întâmplător pe Revoluţiei, la acelaşi număr cu apartamentul primarului, firmă reprezentată întâmplător în trecut de colegul de duplex al aceluiaşi primar.

Aflăm de la şopârlica noastră că domnul Moşneag încearcă marea cu degetul şi face presiuni ba pe la un complex comercial, ba pe la un retailer de material de construcţii ca să lucreze cu el pentru publicitatea stradală şi să renunţe la firma actuală, ceea ce din păcate pentru micul Napoleon de Arad şi pentru şeful său, nu se întâmplă. Ba sună pe la instituţii media că el reprezintă o firmă sau alta, ca apoi să sune că nu mai reprezintă, că a intervenit ceva, că să vezi, că să nu crezi.

Pe lângă faptul că se face de râs dacă e aşa cum spune şopârlica noastră, domnul Moşneag se expune extrem de mult, mai ales că, spune tot şopârla, a şi semnat nişte acte, din imprudenţă probabil. Suntem convinşi că autorităţile abilitate sunt foarte interesate de modul cum se folosesc instituţiile din Arad, în special Primăria, în tentativa unora de a dezvolta această firmă Armedia Group, în spatele căreia se mai află un mare primar, un  mic primar, un mare parlamentar şi un dealer de maşini cu piese chinezeşti încorporate. Primul nume din lanţul slăbiciunilor l-am aflat, e domnul Moşneag, cel mai tare manager de publicitate din Arad. Cel puţin aşa susţine şopârlica, cea care promite să vină şi cu celelalte nume, dar şi cu informaţii despre cum se vor sifona bani publici prin această Armedia Group şi care e legătura firmei respective cu proiectul Arad – Capitală Culturală 2021.

Până atunci, avem o sugestie pentru domnul Moşneag. Să ia legătura cu cei de la Real, dacă la alţii n-a avut suces, nu de alta, dar şi la Real există nişte panouri ale firmei cu care se luptă pe piaţa de publicitate (se luptă, e mult spus, cam cum s-ar lupta un şoarece cu un elefant). Poate reuşeşte să-i scoată pe adversari măcar de acolo. Ar putea, de exemplu, să le promită celor de la Real că mută serviciul de buletine acolo, dacă tot se joacă nenea Falcă de-a mutatul serviciilor.

Recomandările redacției